Găsirea prieteniei pe tot parcursul vieții pe drum

Actualizată: 28/03/20 | 28 martie 2020

Nu -l mai văzusem pe Paul la fel de bine ca Jane de peste patru ani.

Cei trei mulțumiți pe insula Ko Lipe din Thailanda în 2006 – locație care ne -a plăcut atât de mult, am stat o lună.

Acolo, noi trei am ajuns să fim prieteni apropiați. Am înotat, am petrecut timp jucând backgammon, ne -am desfăcut pe plajă, am băut bere până la apariția puterii, precum și doar luând în considerare viața. Până la sfârșitul timpului meu, era ca și cum ne -am fi înțeles de ani buni.

Dar viza mea expiră la fel de bine ca și eu. Ne -am declarat la revedere lacrimă, precum și m -au făcut să garantez să le văd în Noua Zeelandă la sfârșitul călătoriei mele.

Nu am ajuns niciodată în Noua Zeelandă în timpul acestei vederi, dar, patru ani mai târziu, am fost în sfârșit capabil să păstrez această promisiune.

În ciuda timpului care a trecut, am ales cel mai bine acolo unde am plecat. A trecut dacă ar fi trecut doar o zi, precum și cel mai bine înapoi pe acea insulă din Thailanda. Toate glumele, precum și înțelegerea împărtășită pe care am dezvoltat -o pe LiPe erau încă acolo.

Simt în mod obișnuit că „raritatea” călătoriei duce la prieteni imediați de -a lungul vieții. Îndepărtat de capturarea vieții, ai doar acum. Nu există „să ne agățăm în două săptămâni”, deoarece nu există două săptămâni de acum încolo. Cu nimic din prezent, trebuie să înțelegeți adevărații oameni ai oamenilor.

Acest lucru nu presupune că toți am ajuns să fim cei mai buni dintre prieteni, desigur, însă cred că călătoria elimină toate bagajele din casă pe care le aducem. Dezvoltat, precum și prezent, face ca dezvoltarea legăturilor emoționale strânse – chiar și într -un timp scurt – mult mai probabil – precum și atunci face ca aceste legături să fie mult mai de lungă durată, precum și puternice.

Călătoriile mele în întreaga lume au creat numeroase prieteni apropiați, precum și prieteni de -a lungul vieții.

Oameni din La Tomatina.

Prieteni de la iOS.

Prieteni ca Paul, precum și Jane.

Prieteni din timpul meu din Bangkok.

Prietenii pe care nu i -am văzut de ani de zile, totuși îmi trimit invitații la nunta lor.

Și prieteni buni precum Erik, precum și Anne, care i -au mulțumit în timp ce am fost în Bruges în 2009. Am petrecut câteva zile gusgând o mare bere belgiană, precum și am lovit -o atât de bine încât am ajuns să mergem la Amsterdam împreună o săptămână.

Le -am văzut câteva luni mai târziu, când m -am oprit la Copenhaga, însă pentru că atunci nu le -am văzut și nu le -am vorbit prea mult. Ne -am prins în propriile noastre vieți.

Și, totuși, plec din Copenhaga după costuri în ultimele cinci zile cu ei. La fel ca și cu Paul, precum și Jane, era ca și cum Erik, Anne, precum și nu fusesem niciodată despărțiți. Conversația curgea la fel de repede la fel de repede ca în 2009. Am ales cel mai bine ca și cum timpul ne -ar fi înghețat prietenia la fel cum a fost acum doi ani.

Nu înțeleg exact cât de numeroși oameni am mulțumit în ultimii cincisprezece ani de călătorie.

Și, chiar și cu cele mai bune intenții, comunicarea poate dispărea pe măsură ce începem să ducem vieți separate. Separat de loc, te desprinde. Este doar natural. Mesajele Facebook, precum și actualizările textului merg doar până acum.

Dar atunci vă reuniți încă o dată la fel de bine, deoarece nu contează exact cât a trecut pentru că ultima dată când le -ați văzut. Timpul nu poate încălca acea legătură pe care o aveți.

Prieteniile de călătorie sunt instantanee în timp. Satisfacerea din nou este ca și cum ai fi transportat înapoi în acele prime momente în care tot ce ai avut era unul pe altul. Sunteți din nou copii fără griji care verifică lumea. Viața nu a primit metoda pentru tine.

Îți amintești, bei niște beri, precum și râzi de aceleași glume mut. Nu este niciodată penibil.

Călătoria produce șanse de a satisface persoanele pe care nu le -ai oferi o secundă crezută să meargă pe stradă. Îndepărtați artificiul, precum și vă permite să vă îndepărtați cu câțiva dintre cei mai buni prieteni buni pe care îi veți avea vreodată – prieteni care vor fi acolo toată viața, pregătiți să ridicați cel mai bine acolo unde ați plecat ori de câte ori veți satisface pentru a satisface sus din nou.

Iar acele prietenii pe tot parcursul vieții este unul dintre cele mai mari cadouri pe care cred că le oferă călătoria.

Cum să călătorești lumea cu 50 de dolari pe zi

Ghidul meu foarte popular din New York Times pentru călătoria mondială vă va instrui exact cum să stăpâniți arta călătoriei pentru a vă asigura că veți ieși de pe calea bătută, pentru a economisi bani, precum și pentru a avea o experiență de călătorie mai profundă. Ghidul dvs. de planificare A -Z pe care BBC l -a numit „Biblia pentru călătorii cu planul bugetar”.

Faceți clic chiar aici pentru a descoperi mult mai mult, precum și începeți să o citiți astăzi!

Rezervați -vă călătoria: sugestii logistice, precum și trucuri
Rezervați -vă zborul
Găsiți un zbor accesibil folosind Skyscanner. Este motorul meu de navigare preferat, deoarece caută site -uri, precum și companii aeriene de pe glob, astfel încât să înțelegeți întotdeauna că nicio piatră nu este lăsată neîntreruptă.

Rezervați -vă cazarea
Vă puteți rezerva pensiunea cu Hostelworld. Dacă doriți să rămâneți în altă parte decât o pensiune, utilizați Booking.com, deoarece acestea returnează în mod constant cele mai accesibile tarife pentru casele de oaspeți, precum și hotelurile.

Nu reușiți să remediațiAsigurare de călătorie MBER
Acoperirea asigurărilor de călătorie vă va proteja împotriva bolilor, vătămărilor, furtului, precum și anulările. Este o securitate extinsă în situație, orice nu merge bine. Nu plec niciodată într -o călătorie fără ea, deoarece a trebuit să o folosesc de nenumărate ori în trecut. Afacerea mea preferată care oferă cel mai bun serviciu, precum și valoarea sunt:

Safetywing (cel mai bun pentru toată lumea)

Asigurați -mi călătoria (pentru cei de peste 70 de ani)

MedJet (pentru o acoperire suplimentară de evacuare)

Sunteți gata să vă rezervați călătoria?
Consultați pagina mea de resurse pentru cea mai bună afacere de utilizat atunci când călătoriți. Enistând toate cele pe care le folosesc când călătoresc. Sunt cei mai buni din clasă, precum și nu puteți greși folosind -le în călătoria dvs.