Arhipelagul Quirimbas: Călătorii Ibo Island și Insula Quirimba din Mozambic

Am fost atât de extatici încât am ajuns la Arhipelagul Quirimbas! Primele două zile de pe insula Ibo au fost petrecute bucurându -se de satul extrem de vechi, extrem de minunat. În partea principală a orașului vechi se afla o promenadă largă, prăfuită, căptușită cu copaci, cu puțuri vechi de 400 de ani, unde localnicii s -ar aduna pentru a -și strânge apa pentru o zi înainte de a ridica containerul plin pe cap, precum și pentru a -l aduce acasă.

Nu existau automobile pe insulă, doar câteva capre pe drum, precum și un amestec de influență africană, precum și portugheză. Ceea ce portughezii au delegat Crumble în secolul al XVIII -lea nu a modificat prea mult, precum și locul în care își părăsiseră casele distanțate în mod obișnuit, poporul african le -a preluat la fel de bine ca și câteva colibe în stil african în spații, făcându -i pe spații, făcându -i pe spații Întregul sat arată medieval, condimentat cu o flacără africană palpabilă.

Rătăcind prin orașul murdar sub umbra gigantului smochin, precum și palmieri, am fost respectați de către tineri de tineri inquisitivi care strigau „Hello Mazungu !!” Ne -am plimbat pe femei crăpând nucă de nucă de cocos, tineri tineri zdrobind curry într -un stâlp gigantic, precum și mortar, gospodăriile care își făceau rufele, precum și programul, toate acestea au fost uneori plecate de ecoul armonicilor acapella, cântat la cel mai bun unison de grupuri de femei din diferite colibe, precum și de case.

Nick mergând pe drumurile minunate, căptușite de copaci din insula Ibo
Localnicii zdrobesc condimente pe insula Ibo, Mozambic
Daroiece în afara uneia dintre casele regionale, Ibo Insula, Mozambic
Încercați să alegeți o cea mai bună nucă de cocos, Ibo, Mozambic
Nick sub un copac mare, insula Ibo, Mozambic
Daroiere încercând pompa de apă … cu siguranță nu este ușor! Insula Ibo, Mozambic
Până în a 3 -a zi, eram pregătiți să mai vedem încă o insulă în arhipelag. Am luat o decizie de a plăti un tânăr regional pentru a ne duce pe insula vecină Quirimba. Ne -am gândit să încercăm plimbarea dintre insule la marea joasă, cu toate acestea, în timp ce toți am răsturnat cu apa de mare înaltă, cu labirintul pădurii de mangrove, a ajuns să fie evident că un ghid a fost o investiție grozavă.

După o drumeție de 2 ore cu câteva dintre cele mai ciudate terenuri pe care le -am transversat vreodată, ne -am afișat pe plaja Quirimba. Doar valul are un impact atât de puternic asupra mărilor superficiale, încât tot ce am putea vedea a fost orbind nisip alb la kilometri până la orizont. Panoramele aparent nelimitate ale plajei strălucitoare au apărut ca niște apartamente gigantice de sare, precum și au fost împletite cu scoici minunate. Lipsa turiștilor, precum și a traficului web general pe insule indică faptul că scoicile nu sunt niciodată zdrobite sau luate, așa că oriunde am privi era complet cojile neîntrerupte.

Realizarea metodei noastre cu Mangrove Crazy de la insula Ibo la Insula Quirimba, Mozambic
Pădurea de mangrove la marea joasă între insula Ibo, precum și Insula Quirimba, Mozambic
Există întotdeauna timp pentru un suport de mână! la valul scăzut între insula Ibo, precum și Insula Quirimba, Mozambic

O doamnă regională care se plimbă între insula Ibo, precum și Insula Quirimba, Mozambic
Când în cele din urmă ne -am arătat pe insulă în sine, am simțit că am fi primii exploratori care am descoperit o insulă pierdută populată de localnici prietenoși. Ne -am plimbat cu satul, în timp ce o mulțime de copii din sat ne -au conformat cu noi, într -o treaptă de șoapte, precum și de râs. În timp ce trecem o casă nouă (Mud Hut cu un acoperiș de gazon), un nou tânăr ar striga „Mazungu”, precum și să se alăture anturajului de lărgire din spatele nostru.

Când am acumulat aproape 30 de tineri, am început să strigăm, precum și să -i alungăm în jurul satului până la un cor de țipete, precum și râs fermecător. Câțiva dintre ei credeau despre el ca un joc amuzant, în timp ce alții, de obicei mai tineri, erau îngroziți de persoana albă ciudată care alerga după ei. Câțiva dintre tineri ar lăsa un strigăt de sânge curgling, precum și vor începe să plângă, deoarece nu mai văzuseră niciodată un Mazungu, precum și credeau clar că ne intimidăm.

Această preocupare profundă semănată la tineri i -a făcut pe mamele lor să râdă isteric. Mamasul uriaș ar pune mâna pe copilul lor petrificat, precum și să -i țină la fel de mult ca noi, în timp ce tânărul rău s -ar stârni la fel de bine și plâns în brațele lor. Aceasta a fost verificată a fi o sursă de plăcere nelimitată pentru mamele din jurul insulei, precum și pe măsură ce am mers, am auzi strigătele, precum și râsul în egală măsură.

Copii din sat, Insula Quirimba, Mozambic
Câțiva copii curioși, Insula Quirimba, Mozambic

Squidele care se usucă la soare, Insula Quirimba, Mozambic
Un baobab frumos, mareEE – Insula Quirimba, Mozambic

Privind spre ocean … waayyyy în depărtare. Insula Quirimba la marea joasă, Mozambic
Capre pe drum !! Insula Quirimba, Mozambic

O femeie din sat, Insula Quirimba, Mozambic
Am ajuns să mă poticni pe o piață unde aveau niște nucă de nucă de nucă de nucă de vânzare. Cei patru am obținut o nucă de cocos fiecare, precum și ne -am așezat pe un scaun la una dintre case, precum și a încercat cu disperare să deschidă fructele. Mulțimea de săteni s -au îngroșat în jurul nostru, la fel ca și zgomotul chicotii lor, în timp ce cei 4 turiști au încercat să se fractureze în nucă de cocos. În cele din urmă, le -am deschis, precum și am băut laptele minunat pe care nuca îl păzeuse atât de bine.

Nick încercând să se fractureze într -o nucă de cocos, Insula Quirimba, Mozambic
În câteva minute, sătenii au indicat, precum și au bătut spre Ukulele lui Henry, descriind în Charades că au dorit să -l joace. În al doilea rând, mâinile sale au început să strângă melodiile tropicale captivante, mulțimea de 50 de africani s -au dublat, precum și toată lumea, inclusiv noi, au început să danseze în mijlocul satului murdar.

Am dezvoltat un cerc, precum și fiecare persoană s -a transformat făcând propriul pas în centru. Toată lumea de la mamele mai mari până la tinerii în vârstă de 5 ani și -au luat rândul dansând în mijlocul mulțimii. Un băiat, nu în vârstă de 7 ani, a avut câteva dintre cele mai bune mișcări pe care le -am văzut vreodată. El a fost o rutină Michael Jackson, destinată faimei, dacă ar putea descoperi metoda sa într -un oraș din această insulă Mozambic pană.

Cei patru dintre noi, dansând, precum și cântând după -amiaza departe, înconjurați de mulți săteni regionali, pe o insulă pierdută la timp, care apare aparent nevăzută în Oceanul Indian, este încă o amintire acum gravată în fibrele voinței mele de a Continuați să călătoriți.

În fiecare oră timp de 4 zile de plimbări cu autobuzul african înfiorător, a sfârșit să merite în momentul în care Henry a ales Ukulele, precum și ne -a jucat o coloană sonoră pentru această viață de paradis pe care am ales -o cu toții. Aceste momente inexplicabile, acest sentiment de descoperire, precum și conexiunea cu oamenii atât de străini de noi, este totuși încă un testament al motivului pentru care suntem aici. O viață trăită în străinătate este atât de bogată cu aceste experiențe, încât o rutină la House pare doar să stârnească flacăra ambiției noastre. Aceste experiențe mă vor ține pe drum până când simt că am văzut lumea. La fel ca aceste experiențe nu s -au oprit chiar aici în această zi.

Henrik jucând Ukelele, Insula Quirimba, Mozambic

În timp ce am terminat dansul, precum și cântăm cu sute de prieteni noi noi, am făcut o fotografie cu toată lumea, apoi ne -am făcut metoda spre plajă, încă urmând câțiva copii curioși. Ne -am dus la înot, precum și apoi am ieșit, precum și am jucat un pic cu copiii. Le -am învățat niște bătăi de tambur cu mâinile noastre.

Tapping ritmic atras într -un cuplu de doamnă regională în jurul vârstei noastre. L -au văzut pe Daroiece dansând la fel de bine ca și în Charades, dacă s -ar putea alătura ei. Înainte să-l înțelegem, am bătut cu toții o bătaie, în timp ce Daiece, precum și un străin complet complet dintr-un sat apropiat dansau în fața noastră.

Daroiece s-ar bucura de mișcările femeii, precum și de vice-versa până când a fost un amestec de mișcări din America de Nord, precum și africane. Totul s -a completat cu un râs uriaș, precum și îmbrățișarea între Daroiere, precum și noul ei partener de dans. Nu zece minute mai târziu, un grup de alte 3 femei au venit, precum și l -au întrebat pe Daroiet dacă ar putea să -i împletească părul.

Este atât de grozav atunci când Daroiet are posibilitatea de a face legătura cu femeile regionale, deoarece în alte culturi sunt în mod normal extrem de timide. Întotdeauna sunt bărbații care să satisfacă, care îl descoperă lipsit de respect să vorbesc cu (sau chiar să fac ochi să ia legătura cu) „soția” mea.

Dar în Africa, femeile sunt egale cu totale (în acest sens), precum și par să nu aibă nicio problemă să crească conversația sau să le vorbească mintea. Din păcate, Daroied nu vorbește „Monee” limba regională, precum și nu vorbea engleza, așa că a stat doar acolo, în timp ce femeia zâmbitoare își împletește foarte atent părul.

Daroiere obținându -și părul împletit de o femeie din sat, Insula Quirimba, Mozambic

Produsul completat
În momentul în care am angajat o barcă de pescuit pentru a ne duce înapoi pe insula Ibo. Din nou, ne -am urcat pe barca peste ambalată la fel cum apunea soarele la orizont. Am navigat în noapte până am navigat pe mangrove groase de lumina lunii.

BO -ul nostruLa prezentarea pentru a ne duce înapoi pe Ibo Island – Insula Quirimba, Mozambic
Un apus minunat în timp ce navigăm de pe insula Quirimba înapoi spre Ibo Island, Mozambic

De câteva ori în timpul călătoriei de 2 ore, am rămas blocați, precum și am crezut că s -ar putea să dormim în mangrove, pierduți între două insule, cu toate acestea căpitanii pricepuți și -au descoperit metoda pe țărmurile lui Ibo în întuneric. Când ne -am întors la oala africană, i -am spus lui Stephane despre ziua noastră, precum și apoi am făcut plăcere într -o cină gustoasă de usturoi, lămâie, pește busuioc, precum și crabi de ghimbir. Un final cel mai bun pentru o zi cea mai bună în arhipelagul Quirimbas.

Planul bugetar Ghid de rucsac pentru Mozambic

Bloguri de călătorie Mozambic

Îți place această postare? Finați -l pentru mai târziu!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon, precum și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru indică că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.